Followers

kecewa yang teramat ;(


bulan ne agak sibuk sikt dengan pengurusan sekolah . tapi malangnya aku sangat kecewa dan kecewa yang teramat sebab gagal untuk masuk ke mana-mana IPTA . keputusan aku yang hanya mendapat 3A tdak membawa apa-apa . sorry baba & mama , ida tak dapat membanggakan kamu . sedih yang teramat ;(  . tiada jalan lain , aku terpaksa masuk tingkatan 6 sebab itu salah satu jalan nya . aku memang teragak-agak untuk masuk tingkatan 6 ne . parents aku pun tak support aku . tapi apa boleh buat , setakat ne belum ada tawaran IPTA yang ditawarkan .

form 6 ? hurm , aku dapat jurusan kemanusiaan . itu maksudnya aku sudah keluar dari aliran sains . untuk tingkatan 6 , kenalah banyak membaca dan kena fokus sepenuhnya . apatah lagi , form 6 ne sudah dikira seperti pra-universiti dimana keputusan dikira mengikut pointer . takut sangat lah aku .

tapi , kalau ada usaha yang banyak , insyallah dapat menjalani ne semua . hopefully , aku dapat menjalani ne semua . tingkatan 6 , tingkatan 6 lah . wish me good luck guys .

1 comment:

  1. i always be your supporter!
    good luck huns!
    i know.. ypu can do it (:

    ReplyDelete