Followers

it's not that easy for me to face that problem ;(


first of all , wanna say hello ! its been long time that my blogger is unupdate . seriously , i've been busy this month . busy with the result of the IPTA . aku memang kecewa sangat sebab tak dapat masuk mana-mana IPTA . sorry to my parents , aku tak dapat lakukan apa yang kamu inginkan . sorry baba & mama ; (

ok , berbalik sama aku punya tajuk entri aku ne , tak berkenan langsung sama yang di atas . hurm , yarh truely, aku sudah tak kuat untuk hadapi masalah yang sangat berat , yang aku tak inginkan pun terjadi sama aku . ini semua takdir dari yang MAHA KUASA . aku sangka masalah ini sudah selesai , tapi masih lagi sedang dibicarakan oleh mulut-mulut manusia . now , my reputation and my name was too bad . aku tak sangka masalah ini akan diketahui oleh ramai pihak . 

honestly , aku tak kuat untuk semua ini . bukan senang untuk aku hadapi sendiri . kalau boleh aku putarkan masa , aku maw putar dan berharap aku tak kenal dia . tapi , aku di dunia nyata yang tak boleh ubah apa yang sudah dirancang oleh Tuhan . 

tapi , aku tak kan jadi down . aku kan kuat macam TIGER . yarhh !! so , dont worry , be happy ! ; (

No comments:

Post a Comment