Followers

Day 4 - A habit that you wish you didn't have

sori , kebelakangan ini aku agak sibuk sikit , jadi tak dapat update blog aku yang tak seberapa ini . ok back to the challenges . the fourth challenges is about a habit that I wish I didn't have. perangai buru yang aku tak suka dalam diri aku ne ialah perangai yang pemalas . seriously , aku ne perempuan yang malas buat kerja di rumah taw . mama aku pun da berapa kali marah kat aku sebab malas sangat . kenapa lah aku baru mula bergerak kalau disuruh . biarpun bila disuruh toh , aku tak bergerak apalagi kalau tyme2 ada movie best main kan . tunggu di marah baru aku bergerak . inilah tabiat buruk yang aku tak suka ne sebab nanti kalau da jauh dari keluarga , macam mana aku maw berdikari kan . huhuhu . mudah-mudahan tabiat buruk ne tak lah berlarutan kan .

No comments:

Post a Comment