Followers

first experience - laboratory assistant .

Cheers everyone , lama da tak update ne blog . da lapuk da . tiada sudah yang view2 ne blog . busy bha , maklum lah , kerja kan . haha . mesti ada yang terkejut and tak percaya aku kerja . but , realitynya aku memang kerja tapi sebulan ja . ini pun sebab baba yang suruh aku kerja . so , follow saja apa yang di suruh kan .

aku keja kat tempat beliau aku juga iaitu di KLKPO . tempat ne bagi sesiapa yang tak tau , tempat ne dekat sababru tu , dekat POIC . tempat ni adalah tempat memproses minyak kelapa sawit . siuk eh kalau kamu dapat tau macam mana minyak di proses .

one month work there , a lot of experiene , new things , new knowledge and new friends that i got . enjoy pun dapat . hihi . now , aku tau sudah kalau baba aku pening , mesti sebab kilang nya . hihi . aku tau da apa tu stearin and olein . rupa-rupanya kelapa sawit ni banyak kegunaannya . hihi

lepas ni , mesti rindu sama kakak2 dan abang2 di sana , sekarang pun aku semakin berisi sikit bila keja kat sana . diorang yang ajak and bagi aku makan banyak-banyak . hihi . gonna miss u all guys . here some picture when i work at there .












No comments:

Post a Comment