Followers

UITM .

well , currently i'm at UITM SABAH . lama da tak update ni blog . life too busy from now on . naa , ni life aku kat uitm plak . before this , aku sudah di FORM 6 , POLITEKNIk and now at UITM . pindah-pindah ja aku ne tapi sekarang da tak mau pindah lagi dah . aku yakin aku di sini .

datang ja mendaftar bilik , dulu roomate aku kat poli satu ja . but here , aku ada roomate 3 orang . 2 dari LD and 1 more from sandakan . yang dari LD aku memang da kenal . schoolmate aku dulu juga . bilik nya ok lah juga . tapi kat sini seram sikit . hihi . ada kes pernah terjadi kat sini dulu . so , tabahkan hati ja lah .

selesai ja mendaftar , malam nya terus start program minggu destini anak bangsa . punya lah penat . rasanya macam mau pulang saja . tidur pun 1 jam setengah saja . memang menguji fizikal dan mental aku . tapi syok juga lah dapat juga kenal-kenal kawan baru . but , my friends here not same like my friends at form 6 or poli . mungkin masih awal kan . belum lagi sekepala .

bila da selesai program tu , keesokan nya pula , kuliah da start . memang kami teda di bagi rest lah . macam robot ja badan ni taw . sabar ja ni . sudahlah kolej kediamannya berbukit . macam mau patah ja tulang aku ni . kelas nya lagi jauh-jauh . next sem , aku mau minta izin sama parents mau bawa kereta pi sini . saya tia tahan ooo .  tu lah aku ni manja sangat bha .

ini gambar aku waktu MDS :












ni pula gambar bilik aku :


rindu adik aku :')

meja belajar aku 

almari kat UITM kecil , besar lagi di poli . haha . tapi syukurlah 

katil 2 tingkat , aku kat atas .

katil aku ;D

hipefully , life aku kat sini ok . stay for one sem .

No comments:

Post a Comment