Followers

Dugaan dari yang diatas :')


dugaan demi dugaan yang harus ditempuhi oleh seorang yang digelar manusia . setiap orang akan menghadapi masalah yang berlainan . aku terima dengan seikhlasnya , mungkin semua apa yang terjadi ini akan ada hikmah desebaliknya . aku hanya dapat berdoa dan memohon kepada-Nya agar dapat menempuhi segala dugaan dan cobaan yang diberikan . aku percaya bahawa DIA menyayangi aku dengan memberikan dugaan dan DIA ingin melihat adakah aku mampu untuk menempuhinya .

persoalan demi persoalan terlintas dalam akal fikiran sihat ini . kenapa dia boleh berubah dengan begitu drastik . seems like i already did not know who are you now . aku tau kita mempunyai masalah yang cukup menguji keimanan dan kesabaran . but the way you act like a baby which is dont know which one good or bad . why ? i want you back like before .

jangan salahkan seseorang itu kenapa kita berubah kerana diri kita ini , kita sendiri yang mengawalnya . it depends on you to change it either wanna change become a good or bad person . aku hanya mampu menasihati tapi aku takut untuk menegurmu kerana aku masih menghormati dirimu yang lebih tua dari aku . aku hanya mampu berdoa dan memohon kepada-NYA , agar kau diberikan petunjuk .

i want your back like i knew before . please .

No comments:

Post a Comment