Followers

we will meet again :)

salam and hola friends ! first of all, wanna say thank you to all my friends at politeknik kk . walau 2 bulan ja dapat kenal dan bersama tapi rasanya macam dua tahun . dont leave my page first . wanna see our sweet picture ? stay on my page okay .

firstly to my sarawakian roomate !
semua student di poli ada seorang ja romate tapi aku special sikit . hihi . aku ada 3 orang roomate . all of them are from sarawak . thanks for being my good roomates . jangan lupa ya kalau da dapat rumah sewa . sila inform sama kamek . here are some picture with them .


MUZIANA . MAL . MIMAI 
<3


gonna miss outing with them


: D


secondly to WEE CEE [ WHO CARES ]
hye girls , kurang da seorang kan . tapi jangan kmu buang aku ya . kekalkan nama ne . aku bersyukur dapat kawan macam kamu . thanks sebab da banyak tolong aku selama aku di sana . jaga tu bantal guling pink ya . kalau rindu aku , peluk ja tu bantal . hihi . jom tengok gambar-gambar kita hang out . 

memori yang tak kan dapat aku lupa
TANJUNG ARU !


will miss you all


wee cee


with kak daya . <3

with ainie . <3


with enang <3


with aspalela , beno <3


with ros <3


kfc kfc'

thirdly to ontet ! bye2 tet . nanti kita jumpa di ld k . take care di poli . study elok-elok . contact ja aku law da apa-apa okay .


with ontet

lastly to my classmate - DAT1B 
gembira dapat kenal kamu semua , sori kalau aku ada buat salah sama kamu semua . gud luck yow . suatu masa , kita berjumpa juga okay . will miss u all .


poli 


girls of DAT1B


:)


miss u all buddy !
okay . line pun da macam apa da ne . malam pun da lewat  . time for sleep . tomorow going back to ld . wish me arrived safe okay . bye all . keep in touch always . love u all .

No comments:

Post a Comment