Followers

tawaran UITM !


alhamdulillah . aku dapat tawaran uitm . perasaan bercampur baur di dalam hati ni . happy , terkejut , tak percaya dan sedih pun ada . impian ku tercapai untuk mendapatkan tawaran dari uitm ne . tapi entah kenapa hati ni berat untuk tinggalkan poli . tempat aku belajar sekarang . walaupun hanya sebulan sudah aku di poli ne . tapi rasanya macam da lama . 
aku bingung sebab aku takut aku salah pilih jalan . study at poli okay too . i can follow the studies . but, if at te uitm , my future is more better . because it it easy to continue my degree . i really want to continue my degree after finish my diploma . tapi aku bingung sekarang . aku da tanya semua pendapat orang. pendapat parents, lecturer dan semua kawan-kawan aku . ada yang sarankan aku masuk uitm dan ada yang tak sarankan . biasalah kan opinion orang memang berlainan .

balik ja pergi rumah ne , kena discuss baik-baik sama parents aku . insyallah aku akan pindah untuk kebaikan aku . harap Allah menunjuk kan cahaya petunjuk untuk aku . amin .

No comments:

Post a Comment