Followers

sabtu yang memboringkan


hye . i'm ieyda

i hate u 
bored !


senyum paksa :P

pweeeppsss ! today is saturday and i'm fucking bored okay . bangun ja pagi jam 8, ada kelas akaun . dan aku late bangun , lagi setengah jam kelas mau mula baru aku bangun . punyalah siuk tidur tadi pagi . hujan kan . jadi sejuk and aku rasa macam tak mau bangun . disebabkan ada kelas and that class was so important because i dont go , you will ever catch up the studies . 3 jam okay kelas tu . tapi tak terasa juga . nasib pengiraan , kalau teori . sudah aku tidur dalam kelas tu . hihi

lepas habis kelas , balik kamsis terus . hari ne juga ada perjumpaan blok . menghias blok . tapi kami tak pergi sebab ada kelas . mengecat ? itu kerja kami ? sepatutnya itu kan kerja kontrak tapi kami pula student yang buat kerja cam tu . sori lah , aku tak mau buat okay . 

aku mengurung di bilik dengan kawan aku . memandangkan aku tak puasa . bukan aku suka-suka tak puasa ok. bendera jepun telah datang memerangi aku . haha . aku masak air panas dan makan maggi . haha . lapar bha , jadi makan ja lah apa yang ada .

mau keluar tapi tiada mood . duit pun kena jaga-jaga . tak mau membazir snagat . next weekend bari shopping raya before balik . yes ! i'm coming home , i'm coming home . hihi . tak sabar nya nak balik . raya tak lama lagi . duit raya pun tak lama lagi dapat . yeah ! 

that's all aku nak tulis . tak tau mau tulis apa . ketandusan idea sua . ok gotta go . bye !

No comments:

Post a Comment