Followers

orentasi lower 6

hola all , sori lama da aku tak update blog aku , busy sangat . berlapuk da blog aku ne kan . huhuhu . entri aku kali ne tentang camping yang di adakan di skula aku . 3 hari 2 malam orentasi itu . sangat siuk . camping ne banyak bagi kenangan wat aku . yang paling dahsyat lagi , aku masuk longkang ya , first time tu aku berlumpur begitu . tak sangka juga aku dapat masuk ke dalam longkang yang busuk itu . eeiiww . kalau di ingat-ingat balik, lucu sangat . banyak aktiviti yang di buat oleh upper 6 kami . paling aku suka aktiviti kemabara. berlakon pun ada time malam kebudayaan . mau tengok gambar-gambar aku . stay on my page ok .

here the sweet picture :


hari pertama - pendaftaran

weee

sayang ku 

adikku 

girls of lower 6

time mau pi mamam

one peace 

:D

:)

with si boboy

ini paling aku suka

aku suka suka 

suka sangat 

abang2 kami

ONE PEACE

tempat ke 4

enjoy sangat

kalau mau tengok banyak gambar lagi . buka fb saya ok :D

No comments:

Post a Comment