Followers

new place , new people , new condition


cuba teka , aku sekarang ada kat mana , naaaa , kamu tak tau kan . hihi . aku sekarang kat hostel da . apasal pula aku tiba-tiba duk hostel ne . hahaha . ok , for ur information , aku di politeknik sudah . di kk sua aku . blog ne pun aku tak update sebab sibuk mengurus mau masuk poli ne . sangat penat ya mengurus semua ne dan aku first time dapat mengurus semua dokumen-dokumen itu dengan sendirinya tanpa bantuan parents aku . tapi kawan-kawan aku banyak juga membantu aku mengurus semua ne . eeee , tak sangka pula kan . besar sudah aku ne . pandai da aku jaga diri kan . hihi

tadi pagi pendaftaran untuk hostel . punyalah ramai manusia sini . bermacam-macam jenis orangnya . ada juga yang satu sekolah aku dulu di lahad datu masuk sini . si aini dengan si asma . nasib juga lah ada yang di kenal kan , kalau tak , macam orang asing aku sini . tapi ok lah student-student yang lain , tak juga lah sombong , semua ok ok . so far lah . huhu . di hostel ni , satu bilik , ada dua orang . aku dapat di blok B . nasib juga di depan ya , kalau di F . matik aku berjalan ya . roomate aku orang sarawak , naa aku belajar sua ne cakap sarawak . ''kitak mau ke mana" haha . saja ja tu .

naa , tak lama lagi jam 11 . terpaksa tutup lampu bilik . tak boleh buka lampu ne . esok kena bangun awal . esok ada pendaftaran lagi . jam 4 petang pula , mula sua kami punya MINGGU SUAI KENAL (MSK) . baju semua sudah aku iron untuk esok supaya tak kelam kabut . hurm k lah , tangan pun da penat menaip ne . nyte.

p/s : miss baba , mama , my bro , ika , opie , ekin & semua kawan-kawan . :'(

No comments:

Post a Comment