Followers

i love them so much !!!

girls , sori aku upload kat sini gambar kita . lau aku upload kat facebook , mesti da lapuk kan . haha . sorilah lambat sikit upload ni gambar . masalah teknilal sikit . haha . teknikal lah sangat ~

study week sepatutnya aku duk diam-diam ja kat hostel kan . haha . tapi siapa tahan oo duk diam ja kat hostel . bagus aku gunakan peluang ni balik rumah . hihi . sudah lah aku memang homesick gila . sampai kat dalam bas on the way pergi kakak , mau ja aku peluk tu mak cik sebab ingat kat mama aku . huhu . tu lah aku balik sekejap pergi rumah .

5 hari ja aku balik , then aku balik pergi kk lagi . huhu . bawa buku banyak-banyak ni pergi ld tapi sedikit ja yang aku study . aku habis kan masa keluar sama family aku , soulmate aku dan member aku .


my bgi brooo 

  
ABC speacial 






































they are my soulmate . i do love them so damn much . i hope our frendship will last forever <3

No comments:

Post a Comment