Followers

FINAL EXAM

assalamualaikum to all readers .

wah , bekurun lamanya tak update ni blog , harap maklum ya , sibuk . heee . pejam celik pejam celik da bulan 3 kan . times turn too fast now . sekejap saja lagi aku akan habis sem 1 . wah , cepat nya .

final exam ? am i ready ? hoho . bisuk bersamaan 12.03.2012 aku akan menduduki paper exam aku yang pertama iaitu BEL120 [ english paper ] ohmy , mesti aku gugup gila bisuk di dewan exam . sedangkan tuari ambil test akaun saja da menggeletar tangan aku , huh , biusk lagilah . apa-apa pun wish me luck ya . doa kamu amat aku perlukan terutama doa dari parents aku .

1 bulan ni aku akan menghadapi peperiksaan akhir untuk sem 1 ni . paper exam aku ada 5 saja . 12, 13, 16, 25 & 31 . tu saja . sementara tunggu paper , aku boleh lagi study . DEKAN ? wah , siuknya lau dapat anugerah DEKAN . aku berharap sangat dapat . i wanna make my parents proud of me . INSYALLAH . practice make perfect right . it is not impossibble for me .

apa-apa pun solat tak boleh tinggal , doa selalu . insyallah aku boleh . doakan ak ya

No comments:

Post a Comment