Followers

1 hari aku tak pergi kelas

hola all ! at my dorm now , all my roomate are going to HBU (kokum) . AKU ? hari ni satu kelas teda aku masuk . WHY ? dengar ja alarm tadi pagi , terus bangun dan mau pergi bilik mandi da . tapi datang pula penyakit perempuan aku . kik nya datang melanda aku pula , susa mau gerak . so , aku decide tak mau pergi kelas . bukan selalu kan . haha . 

entah jam berapa baru aku bangun , punya lah malas aku mau bergerak , di tambah-tambah lagi sakit perut aku ni . tapi aku paksa ja bangun , cause i need to tale my breakfast , kalau tidak nanti gastric lagi . hurm , macam-macam lah penyakit . ni lah susah kalau orang yang lemah antibodi kan . tadi pagi ada kelas akaun dan agama . menyesal juga lah tak datang sebab ketinggalan sikit pelajaran . tak pa lah , nanti minta kawan ajarkan . kelas hbu lagi lah aku tak mau datang . malas suda mula melanda aku . OMG ! tolong jauhkan penyakit ini . tak lama lagi aku final . aigooo !

yesterday was a wonderful time that i ever have . even just for a while , tapi aku gembira jugalah . rancang awal-awal nak jumpa sabtu tu tapi memang tak dapat jumpa , faham lah kan , aku ni tinggal kat hutan sekarang, so susah sikit nak keluar . lain lah lau ada myvi kat sini . hmm . then , bisuknya ex-roomate aku kat poli dulu ajak aku outing . di 1b saja , malas mau pergi kk . jauh lagi . so , aku turun sendiri naik bas TUT . aku tunggu kawan aku tu kat dalam 1b . tunggu punya tunggu . aku dapat kol dari seseorang . hee . dia tanya aku kat mana . aku kata lah di 1b , tunggu kawan datang . then he answerd that he at 1b also . oh my ! terukir da senyuman kat bibir aku ni . haha . tapi dia kata dia nampak aku jalan dengan lelaki lain . adakah patut . salah orang mesti dia . aku explain lah bagus-bagus . then , he decide want to meet me before he left to lahad datu . 

then , aku pun pergi lah tempat dia . dia suruh aku pergi PDI , dia kat sana dengan family dia . so, aku pergilah. then, terjumpa tapi ada family dia . segan sikit . lagi[un adik-adik dia tu kawan adik aku . so , malu melanda aku . hee . after that , kami pergi lah jalan-jalan kat 1b jap . pusing-pusing , teda arah tuju . 

tak lama selepas itu kawan aku sms , mereka da kat 1b . so , i got to leave . dia hantar aku pergi tempat kawan aku . hurm . last da jumpa dia kat sana . lama lagi aku cuti . tak dapat jumpa dia . tak pa lah .harus ada pengorbanan kan . lagipun hubungan kami baru ja terjalin . so , have to move slowly . 


No comments:

Post a Comment