Followers

under my control


hello readers , its been a long time my blogger didnt been updated . life too busy from now on as a student university . many things happen to me since this day . start from the new year , a lot of things happened .

under my control .
tajuk entri aku kali ne tentang di bawah kawalan aku . falling in love with someone is under our contol right ? but having a friends are a choice for us . perhaps i'm too blind and fool with love . but , falling with him is under my control .

khas untuk sepupu aku - aku sangat berterima kasih sebab da nasihat aku tentang dia , aku tau kau sayang aku macam kau sayang keluarga kau kan . aku hargai itu semua . tapi hati kita tak da siapa yang boleh halang kan . aku cuba juga untuk tak terima , tapi apa kan dya . hati sudah kata suka kan . sampai sekarang kau tak da khabar dan couple kau sendiri yang sampaikan kat aku semua apa yang kau cakap. sedih juga rasanya bila aku dengar semua tu . di tambah lagi malam tu kau bawa orang yang aku da tak mau jumpa lagi , tapi aku terpaksa juga berhadapan untuk tunjukkan bahawa aku tak lemah . tapi dalam hati ni , hanya Tuhan saja yang tau bagaimana sakitnya bila bersua muka dengan perempuan yang sudah menHINA aku dengan teruk sekali. aku hanya mampu menangis di dalam hati .

aku admit mesti ada sebahagian dari kita yang mengatakan aku ni tak matang , tak bertimbang rasa dan tak fikir ke arah hadapan . i'm not like that , but to face that girl are very hard for me . perkataan yang ditujukan untuk aku masih terngiang-ngiang di ingatan aku . hmm , only GOD know my feeling that night .

my point here is loving him are under my control . but , i'm trying myself to not love him that much because once again i hurt ,  burning will happen in my heart . i'm always pray that he will not playing with me . we are teenagers and our age become increase now . so , think like an adult .

No comments:

Post a Comment