Followers

a month already

hello readers ,


sorry , trip cute plak sekejap . pedulikan rambut saya , rosak da . 

hari ni , genap da sebulan aku kat uitm ni , so far , ok lah , masih hidup lagi . masih dapat bertahan lagi . sangat berbeza life kat sini dengan life masa aku dua bulan kat poli . but , aku dapat banyak pengalaman lah kat sini sepanjang aku bergelar jadi student ni . yang tak tahan nya kat sini ni , tiada kenderaan . oowww . so hard for me . semua bangunan jauh-jauh , kolej kediamam pula kat hutan dan di atas bukit . tapi aku bersyukurlah dapat begini , aku hidup berdikari kan . 

ieyda angan mengurus ? yup , aku semakin kurus , da lah sebelum ni memang kurus , kenak-kenak lagi tempat kat sini banyak tangga and tinggi-tinggi . memang aku tambah slim lah . haha . makan ? aku makan juga , tapi kadang-kadang tu lau dinner , malas mau makan , bukan malas apa nya , malas mau turun pergi cafe , jauh sangat lah bro , lau aku dapat jadi PM  ni , memang aku sediakan lif kat sini . haha . lol . in my dream lah kan .

stduy ? so far , about study pula , okay lah . untuk sem 1 ni , aku ambil 6 subject . Antaranya :
1. FAR100 (akaun)
2. AIS130 (computer)
3. BEL120 (english)
4. MATT112 (add math ) ------ we meet again add math . huh .
5. CTU 101 (agama)
6. HBU (kokum) -------- i hate this suject , KAWAD !

hopefully , aku dapat pointer yang okay . lau boleh nak jadi DEKAN . wah , bestnya kan . doakan aku ya guys .

friends ? aku ada kawan baru lagi , punyalah banyak kawan yang aku dapat kenal tahun ini . apa tidaknya sekejap form 6 lah , poli lah . and now at uitm . first day masuk kelas , memang aku cry berabis ni . susa mau communicate sama orang sini . tapi , lama-lama , semua da tunjuk belang tapi tak sepenuhnya lah . hopefully , classmate aku semua dapat satu kepala and study sama-sama .

lecturer ? wah , lecturer kat sini , hebat-hebat semua . thier teaching us , fully in english . semua yang da graduate ni . want to be like them one day . hopefully . amin .


ugly ryte ? but WHO CARES !

p/s - i miss my dad and mom , siblings , besties , bff 

tak sabar nak cuti nanti . okay . bye bye 


No comments:

Post a Comment