Followers

berharap

assalamualaikum readers , entri aku kali ni berkaitan dengan hati aku , huhu . macam lah penting sangat kan , mana tau ada yang tak mau tau soal aku kan . hmm , tapi aku nak share juga , supaya aku lebih lega .

almost 2 weeks , aku dibelenggu dengan perasaan ini , entah macam na nak mula tapi seriusly , aku memang tak dapat nak jawab soalan kamu yang kamu lemparkan untuk diri ini , aku hanya mampu untuk bagi :) and . .

mesti readers tak faham kan , but entri ni tak boleh dalam sangat , hihi . but , untuk orang itu , rasanya aku tak perlu bagi tau siapa orangnya , aku minta maaf sangat , bukan aku tak mau , cuma aku TAKUT . memang peluang itu ada tapi sekiranya aku bagi peluang itu , aku takut tak berjaya , sebelum ni , aku pun begitu juga . at the last , hasilnya , tak BERJAYA .

sori kalau diri ini mengecewakan tapi aku betul-betul tak ready untuk menerima seseorang lagi dalam hidup aku , aku sayang orang pun , tapi akhirnya tak da pa pa . so , its better for me now , to focus on my studies .

aku berharap sangat kamu akan faham , don't wait foe me , out there , many girls which is better better and more better than me . aku harap hubungan persahabatan antara kita tak kan renggang hanya disebabkan hal begini .

No comments:

Post a Comment