Followers

moody


hola readers ! aku sebenarnya tak ada mood nak tulis entri aku di blog aku yang tak seberapa ni. tapi entahlah, rasanya macam mau bagitau satu dunia yang ako moody . stupid ryte .

hari ni hari yang ke 9 da puasa , keadaan yang sama dimana aku berpuasa di kamsis poli ni. dimana aku hari-hari bangun pagi untuk sahur dan belum merasakan masakan mama aku yang tersayang apabila sahur. really miss ur cusine mom. i really need that ryte now. but how ? i've been so far with u all .

sebak tiba-tiba, tapi aku akan tetap bertahan . i will be strong lika a tiger. aku tak boleh cengeng . aku kan tabah , haha . lol . merapuh da aku kan . inilah cara untuk melepaskan moody .

17 days more to go ! welcome home ieyda ! dad, mom , bro n my sis ! wait for me . i'll be back . hihi . really miss them . to my friends at there , wait for me yarh . wanna hang out with u all babe !

esok ada kelas mikro. huh . nasib aku da study da sikit tadi before aku online . kalau tak , memang aku kena halau dari kelas sir tu esok . sometimes kelasnya syok , but sometimes its make me annoying . tapi apa boleh buat , tu kan da menjadi tugas aku sebagai student . so , i must be ready . tapi tunggu dan lihat , adakah esok aku dan classmate aku akan moody selepas kelas sir tu . just wait and see .

byebyebyebye ilyall imysdm :)

No comments:

Post a Comment