Followers

assignment + presentation + assesment + homework = RAMADHAN


assalamualaikum ...
hari ne hari ke 6 sudah ramadhan . harap cepat lah masa berlalu , aku da tak sabar nak balik rumah aku . nak jumpa family aku . miss sangat dengan diorang semua . aku nak peluk adik aku yang kecil tu . dia pun miss da sama aku . mama aku kata , selalu dia nangis bila tengok gambar aku . aduh. sedih nya . tak pa . 3 more weeks to go .

bulan ramadhan ne banyak cobaan nya bila menjadi student . berlambak yoww kerja . assignment nya lah . ada presentation lagi next week . peer assesment aku pun next week kena di hantar . di tambah lagi dengan homework nya . tak ka pening ni kepala . ohya , ada lagi role play kami . aduh berlakon lagi aku nanti . tapi tu semua tanggungjawab aku sebagai student di sini kan . kalau mau pandai memang lah banyak cabaran nya kan . di dunia ne mana la ada yang senang .

yang aku tak boleh terima , kalau bangun sahur . aku makan maggi ja , tapi tak lah hari-hari . botak lah aku kalau hari-hari kan . makan biskut juga , malas bha aku nak turun pergi gerai awal-awal pagi . muka-muka bangun lagi . tak mau lah aku . lain kali aku bawa rice cooker pergi kamsis ne . huhu .

but , it;s okay . this is my new life without family appart . i need to be independent girl . i will prove it to my family that i can . i will make them proud of me .

p/s - i love my family . miss my friends at there .

No comments:

Post a Comment