Followers

terima kasih untuk segalanya

aku tak tau macam mana nak mula . aku tak jangka akan secepat ini . aku kali yang terlampau bodoh untuk berangan untuk lebih jauh . before this , i already promise to myself to be stronger like a TIGER . tapi aku gagal juga . ok back to the entry , aku maw ucapkan terima kasih kepada seseorang sebab sudah buat aku jadi begin.

thank you because


* kau selalu jadi diri kau yang sebenar
* kau selalu buat aku ketawa dan mengukir senyuman di bibir aku dengan cerita hidup mu
* kau selalu ada di saat aku bosan
* kau selalu ada di saat aku memerlukan gurauanmu

* kau selalu tahan dengan sikap aku yang tak banyak bercerita , membosan kan , serius aku tak pandai bercerita
* kau selalu bagi aku nasihat yang boleh di pakai


TERIMA KASIH SEBAB



kau ajar aku untuk jadi kuat dan belajar dengan semua ini . thank you sebab kau sayang aku walau cuma 2 minggu 4 hari .


nasihat untuk kau
- pilih yang terbaik untuk kau , selalu ingat dengan yang di atas , berubah untuk diri sendiri dan bukan untuk orang lain , jangan mudah terpengaruh , sayang orang dengan ikhlas .


take care cumu-cumu [ last ] dan aku hanya mampu :")

No comments:

Post a Comment