Followers

siuk kalau bawa kereta manual bila tekanan ; seriously

sudah lah tak dapat tidur , tidur pun sekejap ja , tiba-tiba mama suruh bangun awal , baba suruh bawa vigo pergi shell, mau tukar kereta . jadi , terpaksa lah bangun juga . kalau bawa kereta besar pun siuk , kalau bawa laju lagi dan kalau mau langgar , senang ja kan . mau juga aku langgar tadi anjing . huhu . tapi , aku fikir kesian juga dia kalau aku bunuh dia , tak berdosa bha dia tu ieyda .

round-round jap di perdana bawa vigo sementara menunggu ketibaan baba yang tersayang dari tawau , siuk lah juga . lepas beberapa minit , pergi shell terus , baba mau dekat sudah . then , change car . aku pun bawa lah kereta waja tu , manual ok . nasib aku da ada lesen da . kalau terlanggar mana-mana kereta , ada juga lesen kan. tukar ja kereta , ku jalan-jalan jap sendirian di perdana , kedai-kedai pun belum buka , peduli lah , bukan juga aku mau masuk kedai kan . ku round-round saja . but seriously , kalau bawa manual memang siuk . nasib aku tak pandai drift . haha . kalau tak , sudah aku drift kereta abang ku itu . kenak-kenak lagi tekanan kan . race saja lah minyak itu . kesimpulannya , kalau tekanan atau sterss , pandulah kereta manual ok . hahaha . lol .

No comments:

Post a Comment