Followers

kalau ada lesen memandu automatic , mesti best .

heyyoooo ! tengok tittle entri aku pun kamu da dapat agak kan. hari jumaat lalu , finally lesen aku da ok. so , jumaat tu aku di panggil untuk latihan bawa kereta. M A N U A L ok ! punyalah susah. tapi lepas sudah di ajar oleh cikgu , weeeee . senang plak kan. yang susah nya clutch nya. tapi first aku bawa tu , memang macam ornag bodoh ne. mati-mati ja enjin. hahahaha. aku ketawa ja depan tu cikgu , nasib sporting juga .

tapi sumpah , kalau lah ada lesen yang ujian JPJ guna kereta auto kan , punyalah sioookkkk , wa cakap ma lu .
senang ja kan . tekan minyak dan brek ja. kalau naik bukit pun nda juga mati-mati enjin. hahaha. tapi apa boleh buat, dalam dunia ne mana ada maw senang ja kan.

so kenalah usaha . USAHA TANGGA KEJAYAAN ! hahahha. ne ada sikit picture aku snap .


di bilik , sebelum jalan 


ne litar nya . kereta diva sana tu yang aku bawa










No comments:

Post a Comment