Followers

akhirnya ...

alhamdulillah . akhirnya , cikgu driving aku kol juga aku, katanya aku punya lesen ok suda. lamanya di tunggu, maw 2 bulan suda. baru dapat lesen L . kawan-kawan yang lain da dapat da lesen P. huhu. cemburunya aku. tak pa lah , aku dapat juga nanti. esok petang dalam jam 3, aku pergi puast memandu toh. tapi bayar lagi. rm 400. parents bagi juga duit. hihihi. thanks baba and mama. ily . <3 .

tapi yang aku risau sangat ne sebab aku belum pandai lagi ne bawa manual . kalau auto memang makanan ku lah. hahaha. [ temberang sikit , sikit ja ya ] . hahaha. belum pernah ne bawa manual, pernah lah sekali, itu pun bila maw jalan, terus mati enjin. hahaha. aku tak pandai lah gear-gear nya toh. bencinyaa.... tak pa lah, nanti cikgu aku ajar juga tu kan. abang aku bha, tak maw dia ajar aku. huhuhu :'( . wah , tak sabarnya .

No comments:

Post a Comment