Followers

last week enjoy berabis

lama sua nda update neyh blog , sebab terlmpau penat kan last week. banyak ja aktivitiku last week neyh. maw online pun penat dan line sekarang neyh puwn cam siput sak . ahaha !

aktiviti aku hari sabtu - went to swimming with didy , gurl and ontet at  T A M O I ! naik myV pi sana. kami 4 ja. syok sangat mandi sampai nda maw naik wa. last-last naik ja pi salin pakaian, merungut sebab muka da terbakar dan itam dan merah ! tapi nda pa lah , asal kan enjoy kan. banyak kami snap gambar. maw tinguk ? sua toh ku upload di fb. maw letak di blog , bterlamapu banyak wa. tapi aku letak la sedikit k.


gurl , ontet . me
didy take dis pic


punya lah ketawa toh


ahahahah ! aku punya lompatan sangat lucu


me with didy

sori sama jaid sebab kami balik awal dan kamu nda jadi maw join. aku di suruh balik awal oleh mama ku. next tyme kita pi ramai-ramai ok. pas ja abis tukar pakaian terus pi perdana. disebabkan mandi lama, semua kami kelaparan , so , pi makan dulu. kami makan di SABAH CHICKEn RICE di perdana. sangat lucu sebab selalunya aku kalau makan selalunya nda abis , di sana pulak abis makanan ku yarh. kelaparan kan.

aktiviti aku hari ahad - hari ahad tu burpday si ram , so hasji maw spen kami makan kfc, so lepas ja balik dari ngaji , aku balikuma dulu tukar pakaian dan ambil kawan-kawan yang lain. happy nya dapat jumpa BOGU ! miss sama durank semua. bergilak kami yarh di kfc tu, kami lah paling bising di sana. menunguk ja orang-orang sama kami. peduli la kan asal kan dapat bergilak sama durank. lama sua kan nda jumpa durank. malu aku bha muka ku terbakar lagi , merah-merah lagi. tapi peduli la, dapat juga hang out sama durank. lepaj ja dari kfc, kami round bandar jap. lepas tu ram ajak pergi tinguk perumahan marin durank. durank akan pindah di situ nanti. ne gambar kami. kalau maw tinguk yang banyak, sila tinguk di fb aku k.


happy birthday ram. 




jadi kanak-kanak sebentar


B O G U 007 !


we !


ily all


sweet couple ever !

ini lah aktiviti aku dalam minggu lepas. fuhh ! sekarang neyh stay di uma aja. muka sudah bidak kan. diam-diam lah di uma. :]

No comments:

Post a Comment