Followers

feel so lonely


keseorangan ? ya meh ? aku pun nda pasti. but, for the last two weeks, aku memang rasa keseorangan. aku tidak sepatutnya rasa begini wa kan. aku ada family dan ada kawan. mungkin aku belum biasa sebab teda dia dalam hidup aku lagi. ini pun keputusan aku sendiri kan dan ia muktamad. aku yang mao begini kan. lagipun, sua berapa kali aku ingatkan diri aku, ini adalah yang terbaik untuk aku dan semua orang di sekeliling aku. aku ambil yang positif untuk di isi dalam kehidupan aku.

si EPULLZ BLASTERZ a.k.a SI SEPET bagitaw aku yang aku sekarang mengurus. sudah la sebelum neyh nda pandai gemuk kan. naa, di kata lagi aku kurus. naa, macam mana lah toh. ok , aku admit yang sejek dua menjak neyh, aku teda selera maw makan. makan pun begitu gitu sak. breakfast, lunch and dinner. sikit ja makan. teda selera bha. macam mana ini ouh ?

semua bertanya sama aku, macam mana hubungan aku sama dia sekarang. maka sebelum ne, kami tiada lah hubungan yang special kan. mungkin orang sekeliling selalu nampak aku hang out sama dia sebelum ne kan. sekarang ne pun aku jarang da keluar. itu pun ada yang menanya "kenapa". pelik ka kalau kamu nda nampak muka ku ne jalan. auw ? macam lah aku ini kaki jalan kan. macam aku ne 24 jam jalan ja. hahaha ! ok, sambung story tadi. ok aku teda sudah hang out sama dia. kami teda apa-apa sudah. kalau terserempak kereta pun. aku ignore and make like i dunno know him. he also already have his happy life. so, aku sepatutnya sedar diri dan mengundurkan diri. sepatutnya aku sedar dari dulu lagi. tapi entah kenapa dulu aku tidak berfikir panjang akan akibatnya kan.

okeyh . aku nda maw la sua pedulikan toh semua. my life must go on. banyak lagi cabaran dan dugaan yang akan aku hadapi di masa hadapan. tapi entah napa aku sekarang takut maw terima seseorang yang speacial untuk aku. aku takut kisah seperti dulu akan berulang lagi. so sorry guys. : [

aku ada keinginan dan azam baru. aku maw makan kuat-kuat mulai hari ini. throw away the bad or sweet memory that i have with him. it doesnt give benefit to me either ryte. so, aku akan makan makan makan dan makan saja. kan maw gumuk.

ok lah penat sua tangan neyh menaip . mata pun da kabur-kabur. sudah lah power mata neyh da 1000 degree. nda lama buta la . heee. nyte !

No comments:

Post a Comment