Followers

reunion ideal-nya 09/10 [ 10.01.2011 ]

hola :] , finally reunion kelas berjalan dengan lancar . alhamdullillah. penat sangat badan ne , tapi seronok sangat. lama da tak bergila sama durang ne . aku bangun awal , bersiap awal , sebab semua kawan-kawan aku warning kat aku supaya bersiap awal , sebab kata durang aku bersiap kalah datin-datin. hahaha. adakah ? 

da siap ! aku terus pergi ambil kawan-kawan yang lain . wawa, salina, lina, rai dan popot. kawan-kawan yang lain da menunggu kami di depan kfc. sori kawan , kami lewat sikit. eh bukan , banyak sikit , oh no, lewat sangat. basi da diorang menunggu kami. hahaha. tak pa lah kan. aku pergi ambil kek lagi yang sudah di order. 

then , baru pergi kfc. ramai da kawan-kawan yang lain menunggu. sampai da kat sana, terus cari parking . main hantam ja park, tak pa lah , hari ahad juga , polis cuti . hahaha. pastu , kumpul depan kfc, kumpul duit . then , cari tempat duduk. aku dan wawa pergi order makanan. 

P I C T U R E ! auuwww . mesti lah ada . hihi. ne naa , kejap yarh .


iklan gigi jap 


ne ja jejaka ideal yang datang 


say ideallll 


yeee 


purplish 


:)


with rizal 
[ kusus da dia ]


naik motor jap . bye !


auww 




 yay !


it us yow

tapi , on the way balik , kereta calar :'( motor langgar dari belakang. huh ! 

No comments:

Post a Comment