Followers

please be honset to me


semua hal pun kita mesti jujur kan . mahu cakap baik pasal orang tu kena lah jujur kan , maw mengumpat pasal orang pun kena lah juga jujur . even kalau bercopule pun , setiap pasangan pun kena jujur kan sesama sendiri . kalau tiada kejujuran , susah lah untuk pasangan tersebut kan .

TOLONG JUJUR SAMA AKU BHA . boleh bha kan , bukan susah bha itu . lebih-lebih lagi kalau pasal perasaan . jangan lah bha tipu perasaan orang . atau lebih dikatakan sebagai "memainkan perasaan orang" . sakit bha itu bha . kau faham lah bha . naa , sabah bha ini . lol ;D

dari riak muka mu aku tengok kau jujur , tapi aku tak taw kenapa , hati aku kuat berkata yang kau hanya tipu aku . tapi aku amat la sangat berharap semua perkataan yang keluar dari mulut mu tu, semuanya betul dan jujur dari hati mu . walau sakit macam mana pun , aku terpaksa dengan semua ne , tu sebab aku sayang sama kau . 

please please and please honest to me yarh boy . ;(

No comments:

Post a Comment