Followers

kata-kata manis lelaki

boy ; aku masih sayang kau bha .

girl ; eya lah toh .

boy ; kau memang bha , dari dulu tak maw percaya cakap aku .

girl ; aku maw percaya tapi aku takut .

boy ; takut ? 

girl ; eya , takut semua tu tak betul . 

boy ; apa pula tak betul , percaya lah bha .

girl ; hurm 

boy ; kenapa tiada respon ?

girl ; aku buat-buat tak faham lah , supaya aku tak fikir sangat hal ne

boy ; bha , tak payah lah cerita pasal ne kan.

girl ; ya, tak payah lah.

boy ; tapi aku rindu kau , lama da tak bersembang dan tak nampak kau. 

girl ; ya , aku pun 

boy ; kau ja bha yang sombong sama aku.

girl ; aku terpaksa sombong sama kau .sori lah. tapi jujur aku sayang sama kau tapi aku tahu biarpun aku sayang sama kau , sakit hati ja yang aku dapat .

boy ; makasih sebab cakap cam tu.

girl ; sama-sama

readers , especially perempuan , kalau lah kamu hadapi situasi begini , apa yang kamu buat. percaya dengan semua kata-kata nya atau tidak. sori lah kalau lelaki terasa k. but, i really need the help from the girls. 

p/s - need your help .

No comments:

Post a Comment