Followers

Day 3 - A picture of you and your friends

hola , continue to the challenge. the 3rd challenge is a picture of me and my friends. ok aku ada ramai kawan . kamu maw taw. sini saya cerita ok .

MY BESTIES 

ini lah besties aku . memang rapat dari sekolah menengah lagi . SUNDEA adalah kami . ok , yang di sebelah kanan tu namanya mila . aku kenal dia pun dari sekolah rendah lagi. kami mula rapat semasa darjah 6 . yang pakai tudung colourful tu pulak namanya ninie . aku mula kenal dia tyme tingkatan 1 kah atau 2 . bila naik tingkatan 4 , aku pindah LD . jadi terpisah lah dengan durang dua ne . pastu c mila plak maw tukar sekolah sebab dia maw ambil aliran lain. entah apa sua toh , lupa sua aku . jadi sekolah nya tu dekat dengan tempat aku tinggal . naa , dia pulak dekat dengan aku . c ninie tinggal pulak di tawau . hihihi. ok talk about this picture . gambar kami tiga ne ika yang ambil . setelah lama tak hangout sama-sama . finally di kk juga kami jumpa . 
miss you two hunneh :'(

MY SOUL 


ne gambar kawan aku di LD . 2 tahun kenal sama durang tapi rasanya macam da kenal begitu lama. sangat bersyukur dapat kenal sama durnag ne semua . 
ideal-nya : i love you  .


No comments:

Post a Comment