Followers

Day 2 - The meaning behind your blog's name

hye all :) bosan gilak eh di rumah ne . inilah rutin harian aku sekarang sejak jadi penanggur ne . hahaha . bangun, makan , tidur dan jalan . tak ada faedah semuanya . online ne pun dapat jugalah hilangkan sedikit kebosanan kan.

ok , tengok tajuk entri aku kali ne. back to the challenges . the second challenges is what is the meaning of my blog's name ? " i am who i am". kalau di translate dalam bahasa malaysia maksudnya saya adalah siapa diri saya . aku belum pernah lagi tukar nama blog aku ne . aku saja namakan blog aku yang tek seberapa ne begitu sebab aku mahu orang tahu yang aku sentiasa jadi aku yang sebenarnya . semua cerita yang aku post dalam blog ne, semuanya realiti . semuanya apa yang berlaku dalam hidup aku sama ada cerita gembira atau cerita sedih. tak kira lah tentang keluarga, persahabatan , percintaan mahupun musuh.

aku maw share dengan semua readers tentang hidup aku . walaupun durang tak maw tahu pasal kisah hidup aku. tapi sekurang-kurangnya aku dapat share sedikit tentang kehidupan aku yang kadang-kadang ada tawanya dan tangisan nya. jadi kesimpulan nya. inilah aku . inilah nurashidah binti angan . tak kisah lah siapa yang suka atau tak suka tentang diri aku . but honestly , THIS IS REAL AND THIS IS ME ! i am who i am  


:)

No comments:

Post a Comment