Followers

Day 1 - A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself


hye there . gambar ne di ambil di dalam kereta . on the way mahu pergi TAMOI . mandi-mandi di sana . just a simple picture of me ; D

15 interesting facts about me 

1. aku jenis orang yang lemah lembut . adoi naa ,. hahaha . tak taw lah tapi kebanyakkan orang kata aku begitu lah . hihihi. mungkin ikut sifat mama aku ne. sebab mama aku memang orangnya lembut sangat . 

2. senyuman ku manis . maw gelak ? bha gelak lah . hahaha . yes , betul senyuman ku manis . tak taw lah plak  tapi ramai da lelaki pernah bagitahu aku . [ bukan lah maw meninggi diri ok ]

3. cengeng . menarik kha itu . hihihi. ya aku cengeng orangnya. kalau di marah ja, terus menangis walaupun orang tu tak marah sama aku tapi caranya untuk menegur aku membuat aku terus mengalirkan air mata . haha

4. badan tetap slim . hahaha . ok , the fact is my body still maintain even i ate a lot . badan aku tetap ja begini. tak pernah berubah dari dulu.

5. susah maw marah . aku memang tak pandai marah orang . orang ja selalu marah kat aku .

6. aku tak makan pedas . ya, betul aku memang tak pandai makan pedas . aku tak suka pedas .

7. aku suka sangat MATEMATIK . tak taw lah tapi aku memang jatuh cinta sama matematik. bestnya tu mengira-ngira kan . sebagai bukti , keputusan matematik aku bila UPSR, PMR dan SPM, aku dapat A ok . 

8. aku cinta sama warna ungu. aku memang cinta gilak sama warna ungu

9. aku masih ada bantal busuk . tak lama lagu 18 tahun , tapi aku masih ada bantal guling busuk . hihihi. dari tawau lagi tu bantal , sampai lah aku pindak kat lahad datu ne . masih lagi ada sama aku.

10. aku orangnya mudah cair . hahahaha . yup , memang betul. aku memang orang yang mudah cair sama lelaki.

11. image aku simple saja . tak suka yang terlamapu over ne.

12. senang di buli . aku suka saja di buli oleh kawan-kawan sekolah aku dulu . sedangkan adik aku pun buli aku . hihi

13. kalau aku moody . aku nangis sambil dengar lagu . pastu berkurung sendirian dalam bilik

14. selalu simpan dalam hati . aku orang yang pendam saja dalam hati . kalau ada masalah . aku simpan saja dalm hati tapi kalau da tak tahan simpan . adik aku IEQKA ANGAN yang akan jadi mangsa melepaskan moody aku .

15. aku suka sangat chocolate flavour . bagi ja la aku coklat . mesti aku makan punya .

that all about 15 intersting about myself . bye 

No comments:

Post a Comment