Followers

budak sekolah memang badan besi

seriously , badan budak sekolah zaman sekarang ne memang kebal lah. aku bukan apa. cuma aku ada pengalaman sikit bila aku hantar adik aku pergi sekolah. sudah la jalan jem kan. sempat lagi durank berlenggang-lenggang jalan. aku yang takut kalau terlanggar. biasalah kan anak orang bha toh. tak pasal-pasal, nanti aku di saman pula.

readers yang masih bersekolah jangan lah terasa ok , aku cuma cakap apa yg aku lalui saja. dan kamu ambil la juga pengajaran nya ok, nanti kalau besok-besok kamu da besar dan jadi pemandu da. kamu akan rasa juga. kena jadi penyabar ok.

eh , aku maw citer pasal kemarin-kemarin aku terlanggar budak sekolah ne , perempuan. tapi tak lah pula serius. terlanggar cermin sisi aku ja lah. aku dari belakang lepas hantar adik aku pergi sekolah, dia di depan maw balik suda , dia sesi pagi bha. naa , ku bawa lah pelan-pelan juga. still sabar. tapi dia sempat lagi berlenggok di depan sana. naa , aku da hilang kesabaran. amek engkau. terlaggar siku nya. aku tak juga sengaja, tapi dia yang berlengah-lengah. tak cukup kuat ka aku hon. maw hon macam ambulans baru kamu dengar. bha , nanati aku pasang ok. hihihi

apa-apa pun , berhati-hati lah di jalan raya ok. jaga nyawa anda kerana nyawa sekali saja dalam hidup. haha ! aku juga akan berhati-hati sebagai pemandu ok. hahaha ! ok. sori siapa ada yang terasa.

No comments:

Post a Comment